نفس منی

نفس منی

راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم ،  میخواهم پا جای
 پایت بگذارم و مواظبت باشم ، میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …

تو فقط برای منی !

نمیدانم چرا تنم میلرزد وقتی صبحت از تو میشود نه از ترس حضورت نیست ،
 از  آروزی به تو رسیدن است ، از شاید ها و باید ها و از اینکه نمیدانم داشتنت  رو
عاشقانه اشک بریزم یا دوریت را …
شاید روزی تنم لرزید و دستانت را روی شانه هایم گذاشتی و گفتی زیر لب اشک
شوق بریز من به کنارت آمده ام برای همیشه !
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی …
بی خیال …
خلاصه اش میشود
دوستت دارم

دوست دارم ...


نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت16:39---15 تير 1393
زیرا برای اینکه چون تو حلقم اونم از پهنا باشه ولی جدی جدی تو یکی رو بگووووو
پاسخ:چی رو بگم آجی ؟؟؟


نفیسه
ساعت17:08---14 تير 1393
چرا اونوقت داداش؟جون من بگو اخه واسه کی پشیزی ارزش دارم؟تو بگو من به امید همون ادم زنده میمونم والااااااا
پاسخ:زیرا برای اینکه چون راستی آدرس وب هم عوض شده ................. beik.tk


نفیسه
ساعت18:05---12 تير 1393
بله نازی جونم؟من منتظرم تو بهم بزنگی باهات خدافسی کنم بمیرم
پاسخ:نازی پس دیگه بهش زنگ نزن


نفیسه
ساعت11:11---10 تير 1393
هیچی دیگه دارم میمیرم خداحافظ عزیزم ولی خدایی این تیغه خیلی تیزه به نظرت دردم میگیره؟؟؟؟؟؟اجی به داداشیم هم سلام برسون دیگه نمیخوام زنده بمونم مگه زوره؟این زندگی کوفتی به درد کدوم خری میخوره؟
پاسخ:آجیییییی


نفیسه
ساعت20:23---9 تير 1393
اااااااااجی حالم خرابه از عصر دارم گریه میکنم تو رو خدا بهم زنگ بزن تو رو خدا دارم میمیرم
پاسخ:وااااااااااااااااااااااااااااای خودت گفتی فعلازنگ نزن.چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نفیسه
ساعت15:36---7 تير 1393
اوضاع هردو؟
پاسخ:سلام نفیسه جونم.نگران نباش آجی من خوبم.
پاسخ:منم میخوااااااااااااااااااام
پاسخ:وچی می خوای؟


نفیسه
ساعت20:40---4 تير 1393
داداشی میشه به نازی بگی منو ببخشه؟نمیدونم قهره یا نه ولی به خدا شرایط من خیلی بده فعلا نه میتونم بهش بزنگم نه اون بزنگه چون در صورتی که بزنگه برای خودش بد میشه و من حتی نمیخوام آبجیم اخ بگه بهش بگو قول میدم وقت شد بهش بزنگم
پاسخ:نه شمام زنگ نزن فعلا اوضاع هر دو خرابه


نفیسه
ساعت20:59---1 تير 1393
داداشی جونم نازی بهم زنگ زد گفت اشتی کردید خیلی خوشحال شدم خدا میدونه چه قدر دلم خوشبختی شما رو میخواد عزیزای منید
پاسخ:قربونت آجی ما هم تو رو دوس داریم


رضا
ساعت15:13---1 تير 1393
منم دوستت دارممممممممممممممم
پاسخ:من بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


نفیسه
ساعت19:07---31 خرداد 1393
باشه داداشی جونم رضا داداشی من اصلا نمیخوام فضولی کنم ببخش ولی چند روز پیش که با نازی چت میکردم خیلی پکر بود میگفت من با اینهمه ابهت به رضا گفتم غلط کردم ولی اون جوابمو نمیده اگه مشکلی هست تو رو خدا حلش کنید نمیتونم ببینم ناراحتید شرمنده فضولی کردم
پاسخ:آجی جونم ازش پرسیدی که چی گفته؟؟؟؟ من فقط نمیخوام دوباره به فکر این کارا بیوفته وگرنه که من چیزی نگفتم بهش


نفیسه
ساعت18:24---31 خرداد 1393
نازی جونم کجایی؟فدات شم به من بزنگ دلم برات اندازه نخود شده
پاسخ:ببخشید آجی امروز نیومده این نازی


نفیسه
ساعت22:13---30 خرداد 1393
سلااااااااااااام اجی جونم من اومدم خوبی خوشگلم؟چه خبرا؟الهی فدات شم من فردا خونه هستم هروقت خواستی زنگ بزن بهم
پاسخ:سلام نفیسه جونم.یه مشکلی پیش اومده فعلانمیتونم به وب سربزنم زنگ میزنم واست توضیح میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 29 خرداد 1393 ] [ 6:12 PM ] [ ]
[ ]